May 1, 2008

MAri KiTa baLik KamPunggggg....!!!!

Salam... ukhuwwah fillah...


Lalalalaaaaa....

Huwaaahahahaaa.... akhirnya tiba juga harinya untuk aku pulang ke kampung halamanku yang terchentaaaa.....!!

Aku balik petang ni kawan-kawan.... naik bas kul 4.30 petang....

Soo.... dengan baliknya aku ke kampung bermakna bermulalah juga era percutian aku yang panjang dan aku juga akan x dapat nak on9 sepanjang cuti ni... al-maklum laaa... kat umah aku kat kampung nun xde internet... so... pepaham laa....

Anyways, if you guys miss me, do drop by in my shoutbox... leh jugak bukak sume post aku yang dulu kala.... insya Allah... kalau aku rajin nak ke CC (masalahnyer aku tak berape nak rajin), aku akan jenguk-jenguk jugak nanti...

So... to conclude my speech today... (speech...??), i wish everybody good luck for your results... korang doakan jugak aku dapat kekalkan kecemerlangan seperti semester-semester lepas... aku takkan lupe doakan korang.... gonna miss you guys a lots n lots n lots...!! (cehh... macam dah nak pegi oversea plak.... adehhh..!!)

All in all.... take care.... cuti ni isilah masa dengan benda berfaedah....

See y'all buddies....!!

**HUGS.....**

Salam ukhuwwah fillah....... =)

6 comments:

Saya muhammad iqbal said...

ala..
nk balik kg pown ssh ke??
haha..
selamt bercuti..



-salam singgah-

AzizulHafiz said...

selamat bercuti!! ;)

butaseni said...

salam bro,jangan cuti lama lama

butaseni said...

ambik gambar yg best best kat kampung,upload ok

reez said...

gud luck 4 ur exam
gonna miss u zara

coffeeHolic said...

hehe selamat bercuti yah:)

Get a Cursor! ZingerBug.com - Comments, glitter graphics, cursors, and more!