September 20, 2008

Kalau Hanya 30 Minit Diberi...

Salam... ukhuwwah fillah...

Audio : 30 Minutes by t.A.T.u...

" 30 minutes to mend all the lies...
30 minutes to make up my mind...
30 minutes to finally decide... "



Kalau diberikan kamu...

Hanya 30 minit tempoh waktu...


Sebelum dijemput ke alam lagi satu...

Apa yang akan kamu buat dahulu...


Saya ingin dakap erat semua yang saya mahu...

dan ucapkan kata satu...



"Saya sayang kamu..."


" 30 minutes to make up my mind...
30 minutes to finally decide... "


+ Katakan... jangan lagi tunggu... +


10 comments:

zhafir said...

aku pula akan cakap "bunuh aku sekarang! aku hanyalah seorang lelaki!"

keh keh keh

maPieCeoFarT said...

hahahah....
jgn arh dowhh... idup slagi ada kesempatan...

~0^_^0~

UnGu said...

sekiranya diizinkan berlawak, sy nk ckp..."apsal 30 minit jek? tambah lg 30 tahun bleh?"

zhafir said...

pa yg aku tulis atas tu dialoq che guevara sebelum dia mati kena bunuh.

by the way, kalau diizinkan berlawak, aku akan cakap "tunggu sekejap, aku nak isap rokok sekotak"

sebab dalam neraka tak ada rokok

maPieCeoFarT said...

ungu...
yeaaa rite... brlawak sblum mati... haha... tapi ye lah kan... manusia ni (salunye) bile dah di penghujung saat, baru nak minta dipanjangkan waktu lagi... huhu...

zhafir...
owh... wow... kalau camtu, dlm masa 30saat da bleh mati dah... ahahah...
jgn arr... jgn diminta ke situ... scare me, dude... huhu...

xxxxxx1xxxxxx said...

aku hanya minta keampunan dari semua termasuk Tuhan dan tersnyum kepada mereka

butaseni said...

30 minit tu jarak saya nak pegi kerje hehehe(lari tajuk)

maPieCeoFarT said...

wan chel...
ya... hadapi dgn senyuman... walaupun mati!

butaseni...
a'ahh... baru nak ckp... hehe... ape dahh bro...

affanazami said...

what if you got forever? =)
i'll wait..=)

maPieCeoFarT said...

wahhh... you wanna be included, affan? huhuhu... you're so in... =)

+ sayang semua yg saya panggil SAHABAT.. lurve y'all guys bunch... +

Get a Cursor! ZingerBug.com - Comments, glitter graphics, cursors, and more!