September 15, 2008

Tolong... Jauhkan Perkataan ITU....!!! Itu Sudahhh...


Salam... ukhuwwah fillah...









Lelah sudah...

Kerjakan semua...

Tak mampu sudah...

Siapkan segala...

Gila sudah....

Menaip surat...

Tak sanggup sudah....


Bilanglah...

Ensemble IV ~ sudah....

Trip PPA tiga ratus ~ juga sudah....

The Night of Rendang and Pen ~ pembantu.... ermm... yaa... itu pun sudahh...

Gila..... juling mata... ahhhh...



Ermmm..? Pameran team MCP... dokumentasi AUG...?

Itu .......................... ~ Errr...


Apa?
Saya?

Setiausaha?



Owhh...

Tak perlu susah²...

Saya... tidak berminat sudah....


Maaf...

Minta maaf...

SELESAI sudahh....

~0+_+0~

9 comments:

ShAhaZri said...

saya sedang merasai keperitan kamu menjadi seorang setiausaha..

comel kucing.. nak satu!!!!

butaseni said...

waaah benar benar stress ni

maPieCeoFarT said...

shahazri...
ya... tahniah... best kan... huhu...

butaseni...
haha... stress tu tidak lah... tekanan mental saja... bukan dgn beban kerja, tapi beban dari org yg x reti mengerti dan menghargai...

rose_weedy said...

sometimes...life's hard....keep on going and knowing there's someone behind you always noticing you...smile...that's what u r good at~~~~



love you!

maPieCeoFarT said...

thanx a tonne, dear sis...
love you millions time back...

~0^_^0~

ShAhaZri said...

hou ke ai tu apa...
sangat comel ek..

maPieCeoFarT said...

ntah.. main letak jer tu... yelah agaknya kut... x mahir mandarin... huhu...

+ cibuk jer tanye2 pasal nyanyai2 saya... apahal... +

coffeeHolic said...

hou ke ai tu makna dia - "comelnya".

sabarlah. tensi yang mungkin mengajar untuk menjadi lebih tabah:)

ShAhaZri said...

saya ske nyanyai gak..

Get a Cursor! ZingerBug.com - Comments, glitter graphics, cursors, and more!