April 17, 2008

T.A.G. buat Saya



Salam... ukhuwwah fillah...


wahhh... tak percayeee...!! aku di TAG kah.....??? haha..
mekasih pada kamu yang menulis tangan... =)


5 bende yg Aku akan buat time Aku tgh heartbroken.

ufff.... pernah ka aku heaRtbRoken nehh.... owh...yg putus cintan cintun tu...tidak pernah rasanya... haha... tak berpengalaman.... aku pernah bercinta gile gaban pun dgn buku jer... (cheyyt..!! cam siuttt... ahaheheh....).. neways.... aku pernah gak arr rase...


Ape yer yang aku wat.....?? hurm............



1) Amik wudhuk... solat... baca al-Quran... nangisss.... (mengikut kronologi...)

2) Pasang headphone kat kepala... on laptop @ MP3.... bukak full volume.... berdiri kat tingkap / pekup muka kat bantal.... nyanyi sekuat mungkin.... (juga mengikut kronologi nihh...hehe...)

3) Baca novel dengan sebut kuat-kuat... sweet valley ke... hardy boys ke...(tetapi yang pasti bukan novel alaf 21) tapi kene sorang2 dalam bilik and kunci pintu arr.... kalo tak, memang siap kene baling dengan kamus oxford...

4) amik kertas... amik pen... tulis sajak.... (yaa..... terkadang, aku memang jiwang orangnya....)

5) bukak wallet... tengok duit ade brape.... siap2.... kluar... beli makanan banyak-banyak dan makan banyak-banyak.....!!! arghh....



** jangan tiru aksi ini di rumah... yang nombor satu tuhh okeyy.... hehehh...

trimas kerna mengeTAG aku..... =)

9 comments:

Unknown said...

hahaha.. ganaz gak klu ko heartbroken kan....

mapieceofart said...

yihaa hahaha...
kinda bad...

trimas pada kamu dan jaja yg mengeTAG benda ini padaku... best lah pulak kene TAG nih...

rase kehadiran disedari... =)

amscreamo said...

haha

Butaseni@Wan Raja said...

hmmm memang aku nak ikut kau kalau aku patah hati hihihi macam besstt je

Anonymous said...

tulah zara ni:)

mapieceofart said...

amscreamo...
apa yg kau 'haha' kan?
terhibur...? lucu...?

butaseni...
ya ya... silakan... yang no sati itu paling recommended... berkesan... =)

penggila kopi...
haha... kamu belum serumah dgnku...

Saya muhammad iqbal said...

tp saya rase cam nk pukul gak org yng bawak virus nie..
name virusnye adalah "TAG"
amat berbahaya dan boleh berjangkit..
kdg2 boleh pos berkali2 virus yang same..
jaga2..

Balkes Izawani Zanariah said...

Ala..
Cian,,
Takpe2..
Jgan duduk tepi tgkap sambil fikir nak terjun bangunan sudah..
hehe..

Anonymous said...

tulah kalo tak hilang sorang kawan ja nnt hehehe:)

Get a Cursor! ZingerBug.com - Comments, glitter graphics, cursors, and more!